Lirren ~(@^v^@)~

Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

Prutt

Av Lirren - 11 mars 2014 09:24

Allo
Har inte lust att blogga längreee >x( eller jo, men jag har ju inget att skriva om x) det händer inte så mycket i mitt liv 8D nejmen har inget att göra just nu, har ju sovmorgon idag och jag vaknade vid 7 ^^
Kom på att jag har en julheader >.> kanske borde ändra den.
Jag längtar till sommaren nuuu, då man kan gå med T-shirt och shorts :D
Hoppas ni får en gosig dag i vårsolen! Kram på er

 
 
Ingen bild

Anna c:

11 mars 2014 19:10

Här där jag bor kommer det vara 10-15 + imorgon *3*
Jag..älskar värmen ;3;

Lirren

11 mars 2014 22:03

Men ååh,, här har vi sol men det är ändå jätte kallt :(((

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Lirren - 24 februari 2014 22:50

1. Vad skulle du vilja heta? Zelda x)) 2. Vad heter du i mellannamn? Har inget mellannamn 3. Hur gammal är du om 4 år? 18 4. Vad finns höger om dig just nu? Ett gosedjur 5. Vad har du på dig just nu? Pyjamas 6. Har du testat att röka n...

Av Lirren - 25 januari 2014 21:01

YooooGod lördagskväll!! Hoppas ni har haft en bra helg hittills :D Var i kyrkan med Drippey igår, vi fick asgoda juicedrinkar typ (dom blandade massa olika drinkar och la i is och bär osv). Men alltså på idrotten i skolan igår så skadade jag mig vara...

Av Lirren - 21 januari 2014 17:56

Tjaaaaaaa Öh jaa, vad ska jag skriva? Jo jag har varit i skolan idag Nejdå, men i söndags så såg jag den nya disney filmen Frozen! Den var as bra, fast Tangled kommer alltid ha störst plats i mitt hjärta :'))) ~ Har börjat få kontakt med m...

Av Lirren - 17 januari 2014 15:13

Wohooo Nu är skolan klar, så nu måste jag fixa klart allt till pyjamaspartyt ikväll :DD Vi ska ha en galafest 1 mars i skolan, oså ska man ha en dejt med sig, och alla killar i min klass som jag är bra kompis med är kortare än mig xD eller jo det ...

Av Lirren - 16 januari 2014 07:41


Godmorgon! Kom på nu att jag hade en beställning på en ritning xp jag ska rita av en tjej i manga form när hon spelar innebandy eller något, fick bestämma priset på beställningen själv, men jag vet inte vad jag ska ta för det xD typ 50-70 eller? Ne...

^^

Anime eller Disney?
 Anime
 Disney
 Båda
 Inget av dom.

~Fråga mig något meoow ~

80 besvarade frågor

~Presentation~


"When life gives you hundred reasons to cry, show life that you have thousand reasons to SMILE"

All glory goes to God ^^

Disney~
Anime~

13 år, like a baws without paws o.o

~Sök i bloggen~

~Länkar~

~Senaste inläggen~

Flying Pink Butterfly Kaoani
Flying Pink Butterfly Kaoani

Kategorier ~~

Christmas Cookies

~


Ovido - Quiz & Flashcards