Lirren ~(@^v^@)~

Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

Ny vecka

Av Lirren - 13 januari 2014 07:53

Måndag idag wooh!

Jag fyllde ju år i lördags, och på fredagen så kom Drippey hem till mig på kvällen oså kollade vi på monsters university :DD jag fick födelsedagspresenter av henne också på fredagen xD jag fick en jätte söt T-shirt med Musse och Mimmi på och så fick jag en bild på mig, Drippey och Leo XD och så hade hon skrivit ett långt jätte fint brev till mig T^T
Vi kan säga att det var en känslomässig kväll, vi snackade om massa saker och drippey satt och grät massa ('x

På lördagen så väckte mamma och pappa mig, jag fick tröja och byxor oså fick jag en burk med kakor XDD och sen så kom nurmi på kvällen och gav mig en födelsedagspresent! Av henne fick jag en stor låda med skumtomtar, och så var det massa lappar där i som det stog saker på, hon klippte ut lapparna som hjärtan :D nejmen oså sa hon att jag skulle gräva i lådan oså längst ner så hittade jag en påse och där i var det ett bästishalsband ((((': jag fick Best delen, så tog hon Friends halvan ;D

Nu ska jag sticka till skolan, hejdåååååå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lirren - 11 mars 2014 09:24

Allo Har inte lust att blogga längreee >x( eller jo, men jag har ju inget att skriva om x) det händer inte så mycket i mitt liv 8D nejmen har inget att göra just nu, har ju sovmorgon idag och jag vaknade vid 7 ^^ Kom på att jag har en julheader >....

-

Av Lirren - 24 februari 2014 22:50

1. Vad skulle du vilja heta? Zelda x)) 2. Vad heter du i mellannamn? Har inget mellannamn 3. Hur gammal är du om 4 år? 18 4. Vad finns höger om dig just nu? Ett gosedjur 5. Vad har du på dig just nu? Pyjamas 6. Har du testat att röka n...

Av Lirren - 25 januari 2014 21:01

YooooGod lördagskväll!! Hoppas ni har haft en bra helg hittills :D Var i kyrkan med Drippey igår, vi fick asgoda juicedrinkar typ (dom blandade massa olika drinkar och la i is och bär osv). Men alltså på idrotten i skolan igår så skadade jag mig vara...

Av Lirren - 21 januari 2014 17:56

Tjaaaaaaa Öh jaa, vad ska jag skriva? Jo jag har varit i skolan idag Nejdå, men i söndags så såg jag den nya disney filmen Frozen! Den var as bra, fast Tangled kommer alltid ha störst plats i mitt hjärta :'))) ~ Har börjat få kontakt med m...

Av Lirren - 17 januari 2014 15:13

Wohooo Nu är skolan klar, så nu måste jag fixa klart allt till pyjamaspartyt ikväll :DD Vi ska ha en galafest 1 mars i skolan, oså ska man ha en dejt med sig, och alla killar i min klass som jag är bra kompis med är kortare än mig xD eller jo det ...

^^

Anime eller Disney?
 Anime
 Disney
 Båda
 Inget av dom.

~Fråga mig något meoow ~

80 besvarade frågor

~Presentation~


"When life gives you hundred reasons to cry, show life that you have thousand reasons to SMILE"

All glory goes to God ^^

Disney~
Anime~

13 år, like a baws without paws o.o

~Sök i bloggen~

~Länkar~

~Senaste inläggen~

Flying Pink Butterfly Kaoani
Flying Pink Butterfly Kaoani

Kategorier ~~

Christmas Cookies

~


Ovido - Quiz & Flashcards