Lirren ~(@^v^@)~

Direktlänk till inlägg 4 januari 2014

Yo

Av Lirren - 4 januari 2014 00:32

Tjaaaa igen xD
Glömde bort att jag skulle fortsätta skriva inlägget, men det var ändå inget viktigt så det gör nog inte så mycket va?!
Hm, min kusin Gabbe kom idag, Becca skulle egentligen också komma, men jaa, det blev bara gabbe tillslut xD jag, gabbe och Jake var tvungna att sticka ut och gå XD vi skulle gå i 30 min, men vi gick tillbaka efter 10 minuter typ :P
Efter det så gjorde vi typ INGENTING... Vi skulle kolla på film, men dom orkade inte och bluuäääh blablabla dom ville bara spela, men jag hade ingen dator att spela på >.>
--
Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon D: kommer väl säkert på något xd
--
Igår så var vi iallafall på bio (eller det är ju 00:29 nu men jaja), vi kollade på "Walking with the dinosaurs" i 3D :DDD det var ganska braaaaaaa, bara att det blev lite lame för att vi såg den på svenska :d
-
Ajaaaa, godnatt allihooooop

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lirren - 11 mars 2014 09:24

Allo Har inte lust att blogga längreee >x( eller jo, men jag har ju inget att skriva om x) det händer inte så mycket i mitt liv 8D nejmen har inget att göra just nu, har ju sovmorgon idag och jag vaknade vid 7 ^^ Kom på att jag har en julheader >....

-

Av Lirren - 24 februari 2014 22:50

1. Vad skulle du vilja heta? Zelda x)) 2. Vad heter du i mellannamn? Har inget mellannamn 3. Hur gammal är du om 4 år? 18 4. Vad finns höger om dig just nu? Ett gosedjur 5. Vad har du på dig just nu? Pyjamas 6. Har du testat att röka n...

Av Lirren - 25 januari 2014 21:01

YooooGod lördagskväll!! Hoppas ni har haft en bra helg hittills :D Var i kyrkan med Drippey igår, vi fick asgoda juicedrinkar typ (dom blandade massa olika drinkar och la i is och bär osv). Men alltså på idrotten i skolan igår så skadade jag mig vara...

Av Lirren - 21 januari 2014 17:56

Tjaaaaaaa Öh jaa, vad ska jag skriva? Jo jag har varit i skolan idag Nejdå, men i söndags så såg jag den nya disney filmen Frozen! Den var as bra, fast Tangled kommer alltid ha störst plats i mitt hjärta :'))) ~ Har börjat få kontakt med m...

Av Lirren - 17 januari 2014 15:13

Wohooo Nu är skolan klar, så nu måste jag fixa klart allt till pyjamaspartyt ikväll :DD Vi ska ha en galafest 1 mars i skolan, oså ska man ha en dejt med sig, och alla killar i min klass som jag är bra kompis med är kortare än mig xD eller jo det ...

^^

Anime eller Disney?
 Anime
 Disney
 Båda
 Inget av dom.

~Fråga mig något meoow ~

80 besvarade frågor

~Presentation~


"When life gives you hundred reasons to cry, show life that you have thousand reasons to SMILE"

All glory goes to God ^^

Disney~
Anime~

13 år, like a baws without paws o.o

~Sök i bloggen~

~Länkar~

~Senaste inläggen~

Flying Pink Butterfly Kaoani
Flying Pink Butterfly Kaoani

Kategorier ~~

Christmas Cookies

~


Ovido - Quiz & Flashcards